Weboldalunk sütiket használ a jobb felhasználói élmény biztosítása érdekében. További információkért tekintse meg adatkezelési szabályzatunkat.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

Gyakori kérdések

Az 1 munkanapos kiszállítás azt jelenti, hogy másnapra megkapom a csomagot?

Nem minden esetben. Az 1 munkanapos kiszállítás a házhozszállításra  vonatkozik. Amennyiben olyan terméket rendel, mely készleten van, és munkanapokon 08:00-ig leadja a rendelést, mi a csomagot aznap átadjuk a futárszolgálatnak, melyet következő munkanapon szállítanak ki a megadott helyre. Tehát ha pénteken történik a rendelés, a csomagot hétfőn kapja meg. Ha a rendelést szombaton vagy vasárnap adja le, mi a csomagot hétfőn adjuk fel, és kedden szállítják ki.

 

Áfás számlát szeretnék kapni. Ugye megoldható?

 

A másik oldalról közelítenénk meg: minden egyes rendelésről a törvényi előírás szerint áfás számlát állítunk ki. Számla nélkül semmi esetre sem értékesítünk.

 

Megkaptam a csomagot, de nem találom a számlát. Mi tévő legyek?

 

Mivel számlát minden esetben állítunk ki, valamelyik doboz külsején kell keresni átlátszó fóliában. 

 

Elhagytam a számlát, elhagytam a jótállási jegyet. Tudják-e pótolni?

 

Az elmúlt időszakban egyre több ilyen kérdés érkezett hozzánk. Igen, tudunk számlát is, jótállási jegyet is pótolni. Ennek viszont van 1.000 Ft-os díja, melyet előreutalással lehet kiegyenlíteni.

 

Törékeny terméket rendeltem. Mire kell figyelnem a csomag átvételekor?

 

Törékeny csomag vásárlásakor a csomagot "Törékeny" cimkével látjuk el, s a csomag feladásakor felhívjuk a vevő figyelmét is, milyen teendői vannak. Illetve telefonos beszélgetés alatt is nem győzzük kellőképpen felhívni a vásárlók figyelmét a következőkre.

Házhozszállításkor a futár addig nem adja át a csomagot, amíg Ön nem írja alá, ill. nem fizeti ki utánvétes csomagja ellenértékét. Mindezek után a törékeny csomagot a futár jelenlétében MINDENKÉPPEN ellenőrizze! A legtöbb futár azzal fog érvelni, hogy neki nem kötelessége ezt megvárni, de nem szabad ezt elfogadni. Ha a csomagoláson sérülés látható, ill. hallható, mindenképpen, de ezek hiányában is KI KELL BONTANI a futár jelenlétében a csomagot, és ellenőrizni a termék sértetlenségét (és nem azt, hogy megfelelő termék érkezett-e). Amennyiben sérülés tapasztalható a termék minőségében, a futárnak KÖTELESSÉGE jegyzőkönyvet felvennie! Törött csomagról jegyzőkönyv hiányában utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni. A DPD futárszolgálat csakis jegyzőkönyvvel rendelkező káreseményt vizsgál ki.

 

Szeretném, hogy házhozszállítás esetén a kiszállítás előtt fél-egy órával telefonon értesítsenek. Megoldható-e?

 

Szerződött futárcéggel ill. szállítmányozó céggel szállítatunk. A futároknak nincs ideje arra, hogy 4-5 címmel előre tervezzenek. Éppen ezért nem fognak telefonálni. A szállítás napján a futárcég e-mailben értesítést küld a várható érkezés időpontjáról (3 órás időintervallum). Amennyiben ez a megoldás nem megfelelő Önnek, válassza bármelyik csomagpontot.

 

Szeretném, hogy több külön rendelésemet összevonják, és egyben szállítsák ki. Megoldható-e?
 
Lehetőséget biztosítunk több rendelés összevonására a szállítási költség megspórolása érdekében. Ez a lehetőség csak az azonos napon leadott rendelések esetében opció, és akkor is abban az esetben ha a rendelések egyikének a komissiózása még nem fejeződött be vagy készült róla bizonylat.